scholarships

اخوت فیلوشپ پروگرام 2022

اخوت فیلو شپ پروگرام 2022 فرانس، کمبوڈیا اور امریکہ کے طلباء جونیئر ریذیڈنٹ فیلو پروگرام کے ذریعے ایک منفرد تجربے سے لطف اندوز ہو سکتے ہیں۔ وہ دیگر ثقافتوں اور پس منظر سے تعلق رکھنے والے ساتھیوں کے ساتھ مطالعہ اور زندگی گزارنے کے ساتھ ساتھ کمبوڈیا کی تاریخ اور موجودہ معاشرے کے بارے میں جان سکیں گے۔ ہماری تقریبات Schloss Leopoldskron یا آن لائن پر منعقد کی جا سکتی ہیں۔ ان کا مقصد جدت اور سماجی تبدیلی کے لیے ایک عالمی تجربہ گاہ بنانا ہے۔ سنٹر فار خمیر اسٹڈیز (CKS) کمبوڈیا میں پانچ امریکی، پانچ کمبوڈین اور پانچ فرانسیسی انڈرگریجویٹ طلباء کو چھ ہفتے کا جونیئر ریذیڈنٹ فیلو پروگرام پیش کرتا ہے۔

اخوت فیلوشپ پروگرام 2022

اخوت نے عطیہ دہندگان کو ایسے قرضے فراہم کرنے کی اجازت دے کر مسلم خیراتی اداروں کے لیے ایک نئی مثال قائم کی ہے جنہیں بار بار استعمال کیا جا سکتا ہے۔ یہ پروگرام ہر اس شخص کے لیے کھلا ہے جو کمبوڈیا یا جنوب مشرقی ایشیا میں دلچسپی رکھتا ہے، خاص طور پر وہ لوگ جو اس علاقے میں گریجویٹ تعلیم حاصل کرنے پر غور کر رہے ہیں۔ پروگرام کا مقصد غیر نصابی سرگرمیوں کے ساتھ تعلیمی سختی کو متوازن کرنا ہے۔ طلباء کو معاصر کمبوڈیا کی بہتر تفہیم حاصل کرنے میں مدد کرنے کے لیے فیلڈ ٹرپس شامل ہیں۔

اخوت فیلوشپ پروگرام 2022 www.akhuwat.org.pk

ویتنام، تھائی لینڈ اور چین جیسے طاقتور پڑوسیوں کے ساتھ ساتھ فرانس، امریکہ جیسی بین الاقوامی طاقتوں اور حال ہی میں اقوام متحدہ کے اثرات کو دیکھے بغیر کمبوڈیا کی تاریخ اور ثقافت کو سمجھنا مشکل ہے۔ اس تقریب میں کمبوڈیا کے ماضی، حال اور مستقبل کے اپنے پڑوسیوں کے ساتھ تعلقات اور جنوب مشرقی ایشیا کے بڑے خطے میں اس کے کردار کا بھی جائزہ لیا جائے گا۔

آن لائن درخواست

اخوت فیلوشپ پروگرام 2022 درخواست فارم

ہم سمجھتے ہیں کہ غربت میں رہنے والے لوگوں کو اپنی زندگیوں کو بہتر بنانے کا موقع ملنا چاہیے۔ کیونکہ کسی کو ہینڈ آؤٹ پر انحصار نہیں کرنا چاہئے۔ ہینڈ آؤٹ پائیدار نہیں ہیں۔ یہ پروگرام جنوب مشرقی ایشیائی مطالعات اور کمبوڈیا میں وسیع تحقیق اور تدریسی تجربے کے ساتھ ایک مستند انسٹرکٹر کے ذریعہ پڑھایا جاتا ہے۔ یہ پروگرام انٹرایکٹو کلاس روم سیشنز پر مبنی ہے جو پیر سے جمعہ تک چلتے ہیں (ہر دن 2 گھنٹے)۔

www.akhuwat.org.pk درخواست فارم

یہ کمبوڈیا کے ماضی کے ایک مختصر جائزہ کے ساتھ شروع ہوتا ہے۔ پھر، یہ 1950 کی دہائی کے اوائل میں فرانس سے آزادی کے بعد سے بڑی سماجی، سیاسی، اقتصادی اور ثقافتی تبدیلیوں کا جائزہ لیتا ہے۔ کورس اس بات پر مرکوز ہے کہ کمبوڈیا نے خمیر روج کے بعد کی ہولناکیوں سے کیسے نمٹا ہے اور وہ علاقائی اور بین الاقوامی برادریوں کو کیسے جوڑ رہا ہے۔

اخوت اسکالرشپ 2022 آن لائن درخواست

فیلوز تاریخی اور ثقافتی مقامات کا دورہ بھی کرتے ہیں اور صحافت، تعلیم، جمہوریت، تعلیم، جمہوریت کے فروغ، انسانی حقوق اور ترقی کے شعبوں میں کام کرنے والی مقامی تنظیموں کے ساتھ بات چیت کرتے ہیں۔ اخوت نے اپنا پہلا قرض 10,000 روپے (تقریباً P40) ایک بیوہ کو دیا جو باوقار زندگی گزارنے کی کوشش کر رہی تھی۔ وہ خیرات نہیں چاہتی تھی، وہ صرف مدد کرنا چاہتی تھی۔

اخوت فیلو شپ پروگرام کی آخری تاریخ

اخوت مائیکرو فنانس میں ایک نئے دور کا آغاز تھا۔ جو نہ صرف معاشی استحکام بلکہ اسلامی جذبے اور سخاوت کی ہمدردی سے بھی متاثر تھا۔ اخوت فیلوشپ پروگرام کا مقصد تبدیلی لانے والوں اور تخلیقی کاروباری افراد کی کمیونٹی بنانا اور برقرار رکھنا ہے جو مثبت تبدیلی لانے کے لیے پرعزم ہیں۔ یہ ایک ایسا پلیٹ فارم مہیا کرے گا جو افراد اور تنظیموں کو سماجی تبدیلی پیدا کرنے کی اپنی صلاحیتوں کو اجاگر کرنے کے قابل بنائے گا۔ رفاقت انہیں ورچوئل ٹریننگ اور سیشنز فراہم کرے گی جس سے انہیں مختلف انداز میں سوچنے اور عمل کرنے کی ہمت پیدا کرنے میں مدد ملے گی۔

کے بارے میں Waqas Ali

Leave a Reply

Your email address will not be published.